Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Wycieczka na Czantorię - koło PTTK

• 15-04-2024 9:51

W sobotę 13.04 grupa szkolnego koła PTTK wyruszyła na podbój Beskidu Śląskiego. Tym razem udaliśmy się do Ustronia, aby zdobyć szczyt Wielkiej Czantorii. Wyjście na górę było dla nas wyzwaniem, bo zbocze jest dosyć strome, ale odpoczynek na Polanie Stokłosica i piękne widoki zrekompensowały nam wszelkie trudy. Po dalszej wędrówce doszliśmy na szczyt Wielkiej Czantorii (995 m n.p.m.). Przez szczyt przebiega granica państwowa pomiędzy Polską, a Republiką Czeską. Po czeskiej stronie znajduje się wieża widokowa o wysokości 29 m, skąd podziwialiśmy okoliczne góry, doliny i wioski. Po zregenerowaniu sił w pobliskiej Kolibie, wyruszyliśmy w drogę powrotną tym samym szlakiem. Zmęczeni i zadowoleni wróciliśmy bezpiecznie do Bielska. Już planujemy następną wycieczkę.